2013 write up

Dit is wat jullie lazen in 2013, het grote iValue blog overzicht

Tijd om even terug te blikken!

Aan het begin van 2014 kijken we even terug naar de populairste iValue blogposts van 2013 in het iValue blog overzicht.

Op de iValue blog coveren we heel wat topics. Van content marketing, e-mail marketing en social media tot Google advertising, linkbuilding en design. We geven je tips en advies om je online marketing strategie nog te verbeteren, en schrijven over trends in de online marketing wereld.

Onze meest gelezen blogposts van het afgelopen jaar gaven vooral tips en advies over design en Google. Populaire iValue posts gingen over Google’s fantastische Google Glass en vooral over hoe Google haar advertentiestrategie hierop zal afstemmen.

We gaven ook pro tips over Google local SEO. Over hoe lokale zoekresultaten je score in Google kunnen beïnvloeden en hoe je via local SEO hoger in de Google zoekresultaten kan scoren. Of hoe je best social media buttons toevoegt aan je website.

Blog overzicht round-up van de top 5 iValue artikels van 2013

Ontdek welke kleuren ons gevoel bepalen. Kleuren spelen een ontzettend belangrijke rol in hoe we de dingen waarnemen, dit bewust of onbewust. Wil je als bedrijf een bepaald gevoel oproepen bij je klant kies dan doelbewust je kleuren. Deze blogpost scoorde het best in het iValue 2013 blog overzicht.
Auteur: Shari Heirbaut

 

Adwords tip: wat is een goede klikfrequentie (CTR)? Een vraag die je jezelf vast wel al eens stelde bij het opvolgen van je Google Adwords campagne. De click through rate is een belangrijk element voor het beoordelen van de prestatie van je campagne. Maar wat is nu een goede CTR?
Auteur: Jacob Eeckhout

 

Dé 4 meest opvallende logo redesigns van 2013 2013 werd gekenmerkt door belangrijke logo designtrends. Enkele grote merken sprongen op de kar en gaven hun logo een makeover, al dan niet geslaagd, dat laten we aan jullie over.
Auteur: Shari Heirbaut

 

56% van social media gebruikers lijdt aan het FOMO-syndroom 56% van social media gebruikers lijdt aan FOMO, fear of missing out. Ze willen overal en steeds op de hoogte blijven van wat er op alle sociale media kanalen gebeurt. Hun grootste angst is om op locatie niet over wifi of 3G te beschikken en zo ook niet meer op de hoogte zijn van wat er reilt en zeilt in social media land.
Auteur: Wim Berghmans

 

Google Glass, Google’s ultieme advertentiestrategie We wachten nog steeds op een releasedate van deze Google super uitvinding, maar vast staat wel dat Google Glass alleszins voor Google de deur opent naar nieuwe advertentiemogelijkheden. Hebben we nog wel geheimen voor Google?
Auteur: Wouter De Meyer

Een nieuw jaar, nieuwe opportuniteiten

iValue werkt continu aan vernieuwing en verbetering. Zo ook van onze iValue blog. Daarom vragen we graag aan jou wat jij vindt van onze blog. Wat zou jij verbeteren? Welke artikels lees je het liefst?

Laat het ons weten via onze iValue blog survey

Stay tuned voor meer online marketing tips, advies en nieuws in 2014!