Business to Consumers

Online marketing in een B2C-markt

Marketing naar individuen en gezinnen is fundamenteel veranderd. Zij gebruiken dan ook steeds meer middelen om goede aankoopbeslissingen te nemen. Ook online.

Klanten

Emotie verkoopt

Consumenten kopen op basis van hun behoeftes. Die zijn deels functioneel, maar ook emotioneel. Het aantonen van de voordelen van je product of dienst is niet genoeg. Je bouwt best een sterk merk op met sterke emotionele associaties. Zodat mensen een gevoel krijgen bij jouw merk. Want emotie is de belangrijkste motivator.

In een vraaggestuurde markt geef je best het juiste antwoord

Mensen hebben informatie nodig om een aankoopbeslissing te kunnen nemen. En het web (lees: Google) is vaak het startpunt. Niet alleen voor luxeproducten – waar de aankoopcyclus langer is – maar ook steeds meer voor dagelijkse aankopen. Je weet dus best wat en hoe uw doelpubliek zoekt, en wat jouw potentiële klanten verwachten van de aankoop en de naverkoop.

Digitale technologie geeft je in elk geval meer mogelijkheden. Je weet namelijk beter wie je bereikt, en hoe je best communiceert. De kunst is om een juiste balans te vinden in je benadering. Met iValue ga je voor 0% irritatie. En voor 100% resultaat.

TM benelux testimonial getuigenis iValue

We krijgen veel positieve reacties op onze nieuwe website. Klanten vinden er gemakkelijker informatie op terug. Ze zeggen ook dat het er professioneler uitziet.

Carl Bruyninckx
TM Benelux

Onze aanbevelingen voor B2C ondernemingen

Elke doelgroep heeft andere behoeftes. Vanuit onze ervaring ondervinden we een groot succes bij onze klanten met deze diensten.

Contacteer ons

better results online