Word een digital performer met de tips van onze online experts. Ze hebben het graag over digitale strategie, trends in online marketing en maken graag lijstjes met concrete tips.

Alle blogartikels

2017 was een jaar van groei

Dat 2017 een jaar van groei was mag je in alle opzichten letterlijk nemen. Zo groeide onze omzet voor het zevende jaar op rij (+33% in 2017). Dat onderstreept onze ambitie en we zijn dan ook verheugd dat de markt positief reageert op onze aanpak. Daarnaast verwelkomden we 7 nieuwe gezichten met ervaring in bestaande […]

Lees meer

Politiek en sociale media: de strijd om de kiezer

Deze verkiezingsstrijd worden sociale media meer dan ooit ingezet. Facebook en Twitter zijn niet meer uit verkiezingscampagnes weg te denken. Wie niet online communiceert, loopt een groot deel van zijn of haar potentiële kiezers mis. Update: interview met TV Oost In dit interview lichten we toe waarom sociale media en gesponsorde berichten populair zijn bij […]

Lees meer

Is je webshop al klaar voor de feestdagen?

De eindejaarsperiode is volgens online retailers bijna altijd de meest winstgevende tijd van het jaar. Steeds meer mensen kopen hun cadeaus voor kerst en nieuwjaar via webshops. Online bedrijven zien daardoor in het laatste kwartaal niet alleen een stijging qua aantal bestellingen, maar ook het gemiddelde bestelbedrag ligt een stuk hoger. Het is dus het […]

Lees meer

Adverteren met Display voor dummies: Google Display vs. Google Doubleclick

Actieve adverteerders weten echter dat display advertising nog steeds werkt, mits ze de juiste strategie hanteren. Het meest toegankelijke instrument voor displayreclame is het Google Display Netwerk (GDN).
Daarnaast kun je bij Google terecht voor het verspreiden van banners via Doubleclick Bid Manager (DBM). In dit artikel gaan we in op de gelijkenissen en de verschillen tussen de twee platformen, zodat adverteerders een oplossing op maat kunnen kiezen.

Lees meer

FVF en iValue lanceren e-connect op ‘Dag van de makelaar’

Meer dan duizend makelaars, verzekeraars, partners en overkoepelende organisaties zakten op 22 september af naar de Nekkerhallen in Mechelen voor de ‘Dag van de makelaar’. FVF, de beroepsvereniging van Nederlandstalige verzekeringsmakelaars, stelde er e-connect voor, een online contentplatform dat door iValue werd ontwikkeld. De voorbije jaren werkten we naar aanleiding van de ‘Dag van de makelaar’ al samen aan workshops over online marketing. Dit jaar gingen we een stap verder.

Lees meer