Word een digital performer met de tips van onze online experts. Ze hebben het graag over digitale strategie, trends in online marketing en maken graag lijstjes met concrete tips.

Alle blogartikels

Ontmoet onze nieuwe gezichten: vier vragen en antwoorden

In juni versterkten we ons team met drie experten in development en online marketing. Ideaal moment om de nieuwe collega’s in de spotlights te plaatsen.   (Stijn, Yannick & Joline, nieuwe gezichten bij iValue sinds juni 2017) 1. Welke ervaring bracht je mee en wat is je huidige functie bij iValue? Yannick (developer): “Mijn tweede week […]

Lees meer

Nieuw: adverteer op vergelijkbare doelgroepen in het zoeknetwerk

Van keywords naar audiences Google werkt al een geruime tijd aan targetingmethodes die kunnen concurreren met de op interesse gebaseerde doelgroepen van sociale platformen zoals Facebook. Deze inspanningen sijpelen steeds vaker ook het zoeknetwerk binnen. Onlangs ging opnieuw een dergelijke feature live: vergelijkbare doelgroepen voor het zoeknetwerk. In dit artikel leggen we uit hoe je […]

Lees meer

10 tips voor een succesvolle Google Shopping-strategie

Als je een webshop hebt, heb je vast al eens van Google Shopping gehoord. Het winkelplatform van Google kende de laatste jaren een enorme groei in België. Een must dus voor alle winkels die hun producten ook online willen promoten. In een vorig artikel vertelden we je al wat meer over de basisprincipes van Google […]

Lees meer
AB test met Google Optimize

Testen met Google Optimize: wat je moet weten

Goed nieuws voor wie de conversieratio van zijn website wil verbeteren: sinds kort is er de gratis tool Google Optimize. Daarmee kan je aanpassingen aan je website testen bij bezoekers. Google Optimize 360 bestond al langer, maar sinds kort is een beperkte versie openbaar gezet. Gebruiksvriendelijk, voor iedereen toegankelijk én kosteloos. Maar er zijn nog […]

Lees meer

Wat is een goede CTR in Google Adwords

Eén van die vragen die regelmatig opduikt wanneer ik met een nieuwe collega of een AdWords (SEA) project start is: “wat is een goede klikfrequentie (CTR) voor mijn AdWords campagne?” Zoals elk goed antwoord, nuanceer ik, “dat hangt er van af.” Maar zo snel wil ik me er niet van afmaken. In deze post ga ik op zoek naar een onderbouwd antwoord.

Lees meer
Marketing automation day 2017

Marketing automation day 2017

Woensdag 3 mei zag de eerste Marketing Automation Day het licht. Met de roepnaam #MAD17 verzamelde Actito en Raak 300 marketeers in een uitverkocht Lamot in Mechelen. Dat deze editie nu het licht ziet en meteen uitverkocht is in haar eerste editie, is geen toeval. Marketeers omarmen de mogelijkheden van automation maar al te graag. Ook bij […]

Lees meer
trends-in-digitale-marketing-2017

Trends in digitale marketing – april 2017

Bij de lancering van onze nieuwe website horen ook een paar nieuwe rubrieken op de blog van iValue. Eén daarvan is deze ‘trends in digitale marketing’: een selectie van recente goede reads, creatieve campagnes, nieuwe features of interessante meningen met betrekking tot onze expertises. Heb je zelf aanvullingen hierop of andere suggesties? Laat het ons zeker weten in een reactie onderaan. […]

Lees meer