Word een digital performer met de tips van onze online experts. Ze hebben het graag over digitale strategie, trends in online marketing en maken graag lijstjes met concrete tips.

Alle blogartikels

Hoe besteed je online marketing uit zonder de controle te verliezen?

Alle neuzen in dezelfde richting Alle begin is moeilijk. Het uitbesteden van online marketing is geen evidente beslissing. Toch is het vaak de beste oplossing om snelheid en resultaat te boeken. Je hebt immers een belangrijke rol in het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Daarnaast heb je niet altijd voldoende experts klaarstaan die je zorgen wegnemen. Uitbesteden […]

Lees meer
Display banners

Starten met Display Advertising? Hou dan rekening met deze tips

Wie surft, is ze zeker al tegengekomen: display-advertenties. Ze zijn tegenwoordig overal: op het web, wanneer je een app opent of in de feed van je favoriete socialenetwerksite. Ondanks het succes van display-advertenties blijft het maken van een banner en het opstarten van een display-campagne een hele uitdaging.

Lees meer
VRT NWS redesign

VRT NWS redesign: goed gelukt vanuit SEO-perspectief?

VRT lanceerde dinsdag de redesign van haar nieuwswebsite. Vroeger kon je terecht op deredactie.be, nu op VRT NWS, in een nieuwe stijl en met een nieuw design. “Een nieuwe site, een nieuwe app, een nieuw logo en een nieuwe naam,” zo omschrijft hoofdredacteur digitaal Brecht Decaestecker deze redesign. Wie goed had opgelet, wist dat VRT in […]

Lees meer
Team bij iValue

Ontmoet onze nieuwe gezichten: vier vragen en antwoorden

In juni versterkten we ons team met drie experten in development en online marketing. Ideaal moment om de nieuwe collega’s in de spotlights te plaatsen. (Stijn, Yannick & Joline, nieuwe gezichten bij iValue sinds juni 2017) 1. Welke ervaring bracht je mee en wat is je huidige functie bij iValue? Yannick (developer): “Mijn tweede week bij […]

Lees meer

Nieuw: adverteer op vergelijkbare doelgroepen in het zoeknetwerk

Van keywords naar audiences Google werkt al een geruime tijd aan targetingmethodes die kunnen concurreren met de op interesse gebaseerde doelgroepen van sociale platformen zoals Facebook. Deze inspanningen sijpelen steeds vaker ook het zoeknetwerk binnen. Onlangs ging opnieuw een dergelijke feature live: vergelijkbare doelgroepen voor het zoeknetwerk. In dit artikel leggen we uit hoe je […]

Lees meer

10 tips voor een succesvolle Google Shopping-strategie

Als je een webshop hebt, heb je vast al eens van Google Shopping gehoord. Het winkelplatform van Google kende de laatste jaren een enorme groei in België. Een must dus voor alle winkels die hun producten ook online willen promoten. In een vorig artikel vertelden we je al wat meer over de basisprincipes van Google […]

Lees meer
AB test met Google Optimize

Testen met Google Optimize: wat je moet weten

Goed nieuws voor wie de conversieratio van zijn website wil verbeteren: sinds kort is er de gratis tool Google Optimize. Daarmee kan je aanpassingen aan je website testen bij bezoekers. Google Optimize 360 bestond al langer, maar sinds kort is een beperkte versie openbaar gezet. Gebruiksvriendelijk, voor iedereen toegankelijk én kosteloos. Maar er zijn nog […]

Lees meer