Company

2019: iValue groeit in expertise

19.12.2019
2019 was een boeiend jaar waarin er heel wat bewoog bij iValue. We groeiden in expertise om onze klanten beter van dienst te zijn. Acht nieuwe collega’s versterkten onze rangen, drie ‘oude rotten’ sloegen een nieuwe weg in, om hun talenten in te zetten waar onze klanten ze het beste kunnen gebruiken. En samen zetten we enthousiast onze schouders onder jouw knappe projecten.

Nieuwe teamleden, om je te dienen

Deze nieuwe collega’s zetten met hun unieke expertise en talenten alles op alles om jouw digitale marketing een niveau hoger te tillen. Nou ja, nieuw: je ontmoette ze vast al intussen. Toch stellen we hen nog even aan je voor. Zo weet je wie je bellen kan met je vragen.  

  • Sales director Nele onderzoekt met toekomstige iValue-partners hoe wij hun digitale aanwezigheid kunnen boosten. Account director Kevin reserveert graag tijd om je projecten en onze samenwerking tot in de kleinste details te bespreken.  
  • Online marketing? Dat is het ‘kopje thee’ van online marketeers Sara en Cindy. Ze scherpen je online prestaties aan en zorgen dat je digitale campagnes doel raken.
  • Ook ons branding- en communicatieteam groeide. Motion designer Philippe verrijkt jouw digitale merk met video’s, graphics en creatieve concepten. En content marketeer Karolien voegt woord bij beeld met haar blogs, webcontent en ad copy.
  • CX researcher Bert graaft via desk research, panelgesprekken en diepte-interviews naar inzichten die je business doen groeien. 
  • En developer Kenzie kent alle ins en outs van Drupal en bouwt krachtige websites voor krachtigere merken. 

Mee met jouw evoluties

Bij iValue geloven we dat de persoonlijke groei van onze collega’s ook in jouw voordeel is. Vorig jaar evolueerden drie collega’s naar een rol die hun talenten en expertise vrij baan geeft, en die jou verzekert van de juiste support en meerwaarde. Zo heeft Matthias je marketingtraject stevig in handen als projectmanager, buigt Elke zich over je communicatiestrategie en creatieve copy en doorgrondt Britt als CX researcher je doelgroep. En dit, opdat jij nog raker communiceert en je je online sterker profileert. 

Samen jouw digitale aanwezigheid kracht bijzetten? Geef ons een belletje.

Jacob Eeckhout
Managing Director
Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Tonen