Company

Het beste van onszelf voor jouw digitale marketing

19.12.2019
‘Hoe kunnen wij jou als digital marketing agency beter ondersteunen?’ Dat is de vraag die we ons begin 2019 stelden. We onderwierpen onszelf aan een serieus DNA-onderzoek: wie zijn we, waarin geloven we, en hoe brengen we dat elke dag opnieuw in de praktijk? Het resultaat: een hernieuwde teamwerking en een sterke interne bedrijfsmissie die jou en je eindklant centraal zetten.

Jij-jij-jij

iValue kiest resoluut voor een extreme vorm van customer intimacy: wij willen een jij-gericht agency zijn, dat verder kijkt dan hypes en kortetermijnsuccessen. Jouw digitale marketing effectiever ondersteunen, daar draait het bij ons om.

Maar customer intimacy betekent ook: je van haver tot gort kennen. En niet alleen jou. Ook je marketingdoelstellingen en businessmodel, maar – vooral – je eindklant en diens ervaringen met jouw merk. Zo pinpointen we het raakvlak tussen jouw sterktes en de noden van je klant, en dienen je marketingacties of digitale kanalen sneller het juiste doel..

Meer verschil maken

Hoe kan het beter? Dat is de vraag die ons drijft. Daarom evolueerden we in 2019 naar een fullservice digitaal marketingbureau. Alle services die voor jouw onderneming het verschil maken in de digitale wereld vind je nu onder hetzelfde dak: Research & analyse, Design & development, Digitale marketing en – nieuw sinds 2019 – Branding & Communicatie en CX-research (‘CX’? Lees: ‘customer experience’).

Het communicatieteam tekent je digitale brand uit en bewaakt je merk – voor alle communicatie en marketingacties die we voor je voeren. En het vertaalt jouw merkverhaal naar rake concepten en creatieve campagnes. Je doelgroep doorgronden is dan weer een kolfje naar de hand van onze CX-researchers van het Research & analyse-team.

Van bij de start schoten deze nieuwe teams in de roos. Zo mondde een onderzoek naar de merkidentiteit van Van Dessel Insurance Brokers uit in een brandbook dat de basis is voor het ontwikkelen van hun nieuwe communicatieplannen.

De baton vlot doorgeven

Onze teams werken kruisbestuivend samen. Enkele voorbeeldjes? Met onze onderzoeksresultaten over het aankoopgedrag van je klant, stuurt ons digitaal marketing-team je campagnes meteen bij. Onze designers en developers bouwen samen een bezoekersflow die je klant meteen naar de informatie leidt die hij nodig heeft. En onze content marketeers schrijven sterke inbound content – op basis van onderzoek naar je site, je concurrentie en de zoekintenties van je doelgroep.

Onze teams, jouw drivers

Als team willen we ook zij aan zij met je samenwerken en elkaar versterken. Dus krijg jij voor je projecten the best team for the job: experts die klikken met jouw bedrijf en je team en die de kennis en kunde hebben om je klanten voor je te winnen. Als collega’s dagen we elkaar uit en verrijken we elkaar met onze expertises en inzichten. Met die kruisbestuiving ben je zeker van straffere resultaten.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Tonen