2016 was een jaar om niet te vergeten. In twaalf maanden tijd is het landschap van online marketing enorm veranderd. Waar ondernemers en organisaties enkele jaren geleden tevreden waren met een hoge positie in Google, verlangen ze nu een volwaardige digital first-strategie. Nu we zoveel verder zijn dient een terugblik zich aan. Vijf jaar iValue in 5 P’s.

People

iValue plaatst een duidelijke focus op kennis. Want daaruit komt kwaliteit. Daarom besteden onze medewerkers elke week een halve dag aan persoonlijke ontwikkeling. Intern en extern. Zo blijven ze voorop met de laatste ontwikkelingen, wat onze projecten ten goede komt. We investeerden ook in nieuwe mensen. Dat is gelukt. We verwelkomden twee senior project managers en vijf ervaren online marketeers in 2016. Met bijna 20 medewerkers is het altijd gezellig aan de middagtafel.

Projects

We vulden onze klantenportefeuille flink aan met spelers in de financiële sector. AXA, Allianz en Baloise kozen voor ons. Daarnaast hadden Selexion, Tony Mertens en HP een groot aandeel in onze afdeling retail. En met bijvoorbeeld Antonissen Development Group en Cogghe & Co versterkten we ook onze kennis over in de categorieën bouw en ontwikkeling. Al deze cross-sectorprojecten in de B2B- en B2C-markten zetten ons neer als een ervaren agency met een meerwaarde voor elke organisatie en kmo.

Place

Die groei vroeg om meer ruimte. In juli verhuisden we naar een nieuwe plek. Geen nieuw adres, wel een verdieping hoger. Die richtten we in met werkeilanden, stille concentratieruimtes, vergaderzalen en gezellige plekjes om tot rust te komen. In januari 2017 starten de werken opnieuw. De ruimte naast ons kantoor hoort nu ook bij iValue. Er zal aandacht zijn voor een extra meetingzaal, een tribune voor presentaties en een pooltafel (ja, we zijn echt de enige). Kom maar kijken!

Performance

iValue zette van bij het begin in op het brengen van kwaliteitsvol verkeer naar de websites van onze klanten. Maar ervoor zorgen dat websitebezoekers ook doen wat onze klanten willen dat ze doen, is minstens even belangrijk. Daarom heeft iValue de laatste tijd veel belang gehecht aan conversieoptimalisatie. Als Google Partner leggen onze mensen examens af voor de certificaten in AdWords, Analytics, Google Tag Manager, … Onze marketing automation marketeers zorgen voor een doorgedreven kennis van tools als Selligent en Hubspot. De developers verdiepen zich WordPress, bootstrap en ethical hacking om de kwaliteit van de code te garanderen. En in onze afdeling UX zijn we trots op ons diploma van Nielssen Norman. We evolueren naar een agency met specialisatie in customer journey marketing. We mappen alle stappen in de “reis” die klanten afleggen en koppelen die aan online strategieën. Dat is volgens ons de juiste mix om onze klanten en prospecten digitaal naar een hoger niveau te tillen.

Power

Dat is de mix die we in 2017 verfijnen. En daar hebben we erg veel zin in. We gaan er samen met onze collega’s, klanten, concurrenten, opinieleiders, lezers en volgers voor.

Wim Berghmans
Bericht van

Wim Berghmans

Managing Director

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *