Branding & communicatie

Contentmarketing

Content marketing formats brainstorm

Storytelling

Verhalen, zei je? Ja hoor: verhalen. 

Bekijk het zo: je kunt je publiek interessante informatiebrokken toegooien en verwachten dat mensen daar zelf de juiste conclusies uit trekken; of je kunt die informatie zo ordenen dat de boodschap direct appelleert aan hun emoties. Want dat is wat verhalen doen: ze proberen ons niet zomaar rationeel te overtuigen maar mikken op ons hoofd én ons hart. Neurowetenschappers weten het al langer: emoties hebben een streepje voor op logica. Pakkende verhalen blijven lang nazinderen en creëren een band tussen je merk en je doelpubliek. 

Voor onze contentschrijvers is storytelling niet zomaar een methode: het is een reflex. Het maakt niet uit voor welk kanaal of drager we een verhaal maken: het zal sowieso een begin, een midden en een einde hebben, en er zal een spanningsboog in zitten. Zo ben je er zeker van dat je boodschap binnenkomt bij degene voor wie ze bedoeld is. 

SEO-vriendelijk

Je maakt geen pakkende verhalen gewoon omdat het kan, toch? Je wil gelezen worden, liefst door de juiste doelgroep. Daarom doen we op voorhand research naar de juiste zoekwoorden - woorden die mensen intikken in Google als ze op zoek gaan naar antwoorden op hun vragen. We verwerken die zoekwoorden in alles wat we voor je merk schrijven, want Google beloont jou namelijk voor je SEO-vriendelijke pagina’s: het zorgt ervoor dat ze prominent in het oog springen bij zoekers. 

Vlot vertaald

Engelse of Franse tekst nodig die geen flauw afkooksel is van het Nederlandse equivalent? Komt goed uit: onze vaste vertalers - professionele native writers en meertalige copytalenten - zorgen voor vlotte, correcte en prikkelende vertalingen vanuit het Nederlands. Zo zijn je verhalen en campagnes meteen ook klaar voor de internationale markt. 
 

Nood aan straffe content?

Contacteer ons