Je boodschap bereikt potentiële klanten dankzij online-advertenties

Hoe relevant je boodschappen ook zijn, als je doelgroep ze niet ziet verspil je tijd en geld. Daarom creëren we een sterke aanwezigheid voor je op Google en sociale media. We verspreiden je boodschappen door online te adverteren, zorgen dat je top-of-mind blijft bij potentiële klanten en leiden prospecten naar je website.

Adverteren via Google AdWords

Of je nu online of offline koopt, je doet eerst research via zoekmachines. Google is dus ook dé manier om je potentiële klanten te bereiken in elke fase van het beslissingsproces. Via Google AdWords verschijnt je advertentie bovenaan de zoekresultaten en ben je concurrenten een stap voor. Daarnaast integreren we AdWords met andere kanalen en monitoren we de resultaten. Zo sturen we op tijd bij waar nodig en behalen we de beste resultaten voor je bedrijf.

Adverteren via Google Display

Potentiële klanten overtuig je niet alleen met tekst, maar ook met (bewegende) beelden. Daarom zetten we banners in via het Google Display Netwerk. Dit is een enorme verzameling van populaire en uiteenlopende websites. Op basis van je doelstellingen en doelgroepen selecteren we de juiste kanalen, boodschappen en campagnes. Wil je banners verspreiden via een nog uitgebreider netwerk? Dan zetten we ook programmatic advertising voor je in.

Contentpromotie

Sterke en relevante content is cruciaal voor het succes van je bedrijf, maar als deze content je potentiële klanten niet bereikt is het enkel een verspilling van tijd en geld. Door te adverteren zetten we je content succesvol in de kijker. Daarbij richten we ons op een goed gedefinieerd publiek dat vatbaar is voor je boodschap. Deze mensen zijn immers sneller geneigd om de content te delen. We gebruiken contentpromotie dus om je contentmarketing kracht bij te zetten. Zo vergroten we niet alleen je naamsbekendheid, maar brengen we ook meer relevante bezoekers naar je website.

Remarketing

Via remarketing tonen we advertenties aan mensen die je website of mobiele app al eerder bezochten. Zo heractiveren we bezoekers en onthouden ze je boodschap beter. We verleiden je doelgroep op strategisch gekozen tijdstippen en plaatsen. Zo tonen we bijvoorbeeld een extra promotiecode aan een bezoeker die een product in het winkelmandje niet afrekent. Het voordeel hiervan is dat we heel warme prospecten overtuigen met een laatste argument dat hen doet smelten.

Adverteren op sociale media

Sociale media zijn voor veel mensen onmisbaar. De verschillende platformen verzamelen daarnaast ook nog eens een heleboel informatie over hun gebruikers. We gebruiken die data om je specifieke doelgroepen te bereiken. We verrassen, inspireren en overtuigen ze via gerichte advertenties op maat van hun behoeften en interesses en zetten je bedrijf in de kijker. We starten altijd vanuit jouw doelstellingen en zorgen voor een strategische aanpak en voortdurende optimalisatie.

Video-advertenties

Als snelst groeiende format zijn video’s van onschatbare waarde op het gebied van online adverteren. Je inspireert niet alleen met woorden, maar ook met beeld en geluid. Daarnaast is het vaak ook beduidend goedkoper: bij Google betaal je bijvoorbeeld pas als iemand minstens 30 seconden óf de helft van je video bekeek. We spreken relevante doelgroepen aan via aantrekkelijke video-advertenties die eindigen met een sterke call-to-action. Zo leiden we bezoekers naar je website.

Programmatic advertising

Door digitale advertentieruimte geautomatiseerd in te kopen bespaar je veel tijd en geld. Daardoor kunnen onze advertentie-experts zich focussen op strategie en optimalisatie. We analyseren continu en sturen bij waar nodig. Door deze constante optimalisatie wordt je online zichtbaarheid steeds groter en krijg je meer naamsbekendheid.

“We zetten in op doordachte online marketing campagnes en experiences die bedrijven en organisaties doen groeien.”

Jacob Eeckhout, Managing Director