Online marketing

Marketing automation

Marketeers at work

Meer leads en conversies

Via marketing automation zorgen we ervoor dat potentiële klanten je merk en bedrijf niet uit het oog verliezen. Je toont je expertise aan en vertelt meer over je diensten en werkwijze via relevante content die je merk top-of-mind. We begeleiden je lezers, nemen ze bij de hand en bouwen logische flows uit richting de gewenste conversie. Zo transformeer je prospects in warme leads en klanten. En dat terwijl je zelf tijd bespaart, want je hoeft niet langer elke mail handmatig uit te sturen.

Een persoonlijke aanpak

De boodschap die je bezoeker ontvangt stemmen we af op de beschikbare gebruikersdata en de aankoopfunnel. Zit iemand helemaal vooraan in de aankoopfunnel? Dan heeft hij of zij waarschijnlijk nog geen zin in een gesprek met je salesteam. Dit werkt ook andersom: als iemand meer bereid is om actie te ondernemen zetten we snellere opties en meer directe communicatie in. Zo personaliseren we en bieden we enkel content aan waar bezoekers op dat moment behoefte aan hebben. Dat zorgt voor een positief beeld van je bedrijf. 

Een multidisciplinaire aanpak

Je boodschappen zijn geautomatiseerd, maar ze moeten toch steeds relevant en aantrekkelijk zijn. Daar zorgen we voor door verschillende expertises nauw samen te laten werken. Doelgroepenonderzoek en contentmarketing zijn slechts enkele voorbeelden van expertises die onlosmakelijk verbonden zijn met marketing automation.
 

We evalueren en optimaliseren continu aan de hand van de verzamelde data. Zo verhogen we het aantal conversies en stimuleren we je verkoop.

Automatisch de juiste boodschap op het juiste moment in de inbox van je doelgroep?

Plan een gesprek