Maximale impact dankzij constante verbetering

Genoeg verkeer op je website? Start dan met A/B-testing. We schotelen je doelgroep verschillende versies van je website voor, analyseren de resultaten en implementeren de winnende optie. Geen buikgevoel meer, met de beste garantie op meer conversies.
Gerelateerde diensten usability & conversie

Waarom gebruik maken van A/B-testing?

Een A/B-test is een betrouwbare manier om te testen bij welke versie je bezoekers sneller converteren en welke impact een bepaalde aanpassing heeft op het gedrag van je gebruikers. Zo werken we twijfel rond verbeterpunten weg met data. Zo implementeren wat de beste garantie op succes en ondersteunen we je online resultaten.

Hoe pakken we A/B-testing aan?

Elke test die we doen past in de overkoepelende strategie voor je bedrijf. We analyseren eerst waar je bezoekers problemen ondervinden en afhaken. We doen dit aan de hand van een aantal ‘best practices’, user testing en onze ervaring in je sector. Daarbij kijken we concreet naar het gedrag van je bezoekers.

Een aanpassing die in theorie een verbetering is wordt in de praktijk toch niet altijd goed ontvangen door je doelgroep. Daarom voeren we eventuele aanpassingen pas door als blijkt dat de alternatieve versie van je website meer succes heeft.

“We zetten in op doordachte online marketing campagnes en experiences die bedrijven en organisaties doen groeien.”
Jacob Eeckhout, Managing Director
iValue kantoor in Antwerp