We begeleiden je bezoekers door het aankoopproces

Landingspagina’s onderscheiden zich van de rest van je website met één specifiek doel: converteren. We zetten ze in om je campagnes kracht bij te zetten. Met straffe content, een goede gebruikerservaring en een overtuigende call-to-action worden ze het ideale verkoopkanaal.

Gerelateerde diensten usability & conversie

Gebruiksvriendelijk én rendabel

Een landingspagina draait meestal rond je commerciële acties of bepaalde producten. We gebruiken de pagina om je bezoekers te laten kopen, inschrijven of downloaden. Een goede landingspagina ondersteunt je advertenties en sluit daardoor aan bij de verwachtingen van je bezoekers. Dat is goed, want dat schept vertrouwen en je potentiële klanten weten graag wat ze kunnen verwachten.

Stel je eens voor dat je reclame maakt voor een bepaald product, maar je bezoekers naar je homepage stuurt. Best onhandig, toch? Door aparte landingspagina’s in te zetten voorkomen we verwarring.

Handige aanpak, meetbare resultaten

We ontwerpen je landingspagina met het oog op maximaal resultaat. Daarom maken we je landingspagina niet alleen mooi, maar ook gebruiksvriendelijk. Zonder een eenheidsworst te worden natuurlijk, want je merk moet op een positieve manier opvallen.

Na de lancering meten we de resultaten en sturen we bij waar nodig. Je ontvangt handige rapporten, zodat je altijd een concreet beeld hebt van wat je investering oplevert.

“We zetten in op doordachte online marketing campagnes en experiences die bedrijven en organisaties doen groeien.”
Jacob Eeckhout, Managing Director
iValue kantoor in Antwerp