Insurance & finance

Online marketing voor de verzekeringssector

Transparantie, klantgerichtheid en technologie zijn sleutelwoorden in de verzekeringssector. Verzeker jezelf van online marketing die werkt temidden de harde concurrentie.

Klanten

Snelle verandering vereist de juiste koerswijziging

Je sector begint stilaan zijn stoffige karakter te verliezen. En dat is goed. Bovendien sta je als verzekeringsmaatschappij in direct contact met je klant. Je leert er dus veel van. Lessen die je kan – en moet – gebruiken in je marketingplan. Want wie zijn marketingaanpak niet aanpast aan de tegenwoordige tijd, delft het onderspit.

De hedendaagse consument gebruikt digitale technologie. Om te vergelijken, reviews te lezen en in conversatie te treden met aanbieders. Je consument is zeer goed voorbereid. En wil snel antwoorden op zijn vragen. De lat ligt dus hoog. Ben je er klaar voor?

Insurance marketing in een digitale wereld

Je verkoopt geen verzekeringen. Je verkoopt zekerheid. En dat doe je alleen als er vertrouwen is. Jouw reputatie is een werkwoord. Vandaag zijn er heel wat (nieuwe) manieren om je online te onderscheiden. En om snel te groeien.

Denk maar aan disruptieve bedrijven die de spelregels van hun sectoren naar hun hand willen zetten, zoals Uber, AirBnB en Tesla. Zie deze evolutie niet als bedreiging. Maar grijp deze kans – want dat is het toch – met twee handen.

Niet de technische expertise in huis om jouw online prestaties te optimaliseren? Doe dan een beroep op iValue.

Unieke digitale marketing aanpak werkt voor de verzekeringswereld

iValue is een gerespecteerde aanbieder, die voor heel wat verzekeraars de digitale transformatie succesvol begeleidde. Ook voor sterke marketingcampagnes gericht op tastbare resultaten ben je bij iValue aan het juiste adres. De positie van iValue in je markt is trouwens uniek.

We werken op corporate niveau voor verzekeringsmaatschappijen en hebben een samenwerking met het FVF. Bovendien leiden we commerciële mensen op om beter om te gaan met de veranderende verzekeringsmarkt.

Je kan dus wel zeggen dat we kaas hebben gegeten van de verzekeringssector.

Onze aanbevelingen voor de verzekeringssector

Elke doelgroep heeft andere behoeftes. Vanuit onze ervaring ondervinden we een groot succes bij onze klanten met deze diensten.

Contacteer ons

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van online marketing nieuws en tips om jouw online activiteiten te verbeteren.

 

better results online