Online marketing

Online Marketing

Traditionele reclame heeft steeds minder effect. Klanten gaan zelf op zoek naar wat ze nodig hebben. Online marketing zorgt ervoor dat u op hun radar komt.

iValue is een online marketing bureau in Antwerpen met 14 marketing specialisten, elk in zijn of haar domein.

online marketing agency te Antwerpen

 

Veranderende online markt

Online marketing dankt haar bestaan aan een veranderende consument. De hedendaagse consument gaat op het internet op zoek naar producten en diensten. Via websites, sociale media en e-mail vergaren ze informatie over merken en producten die hen interesseren. Consumenten staan op die manier nauwer in contact met producten en diensten. Als bedrijf weet u door deze verschuiving ook beter wie uw klanten zijn.

Hoe kan online marketing u helpen?

Het doel van iValue is online communicatie te integreren in de offline strategie van uw bedrijf. We maken gebruik van de mogelijkheden van websites, zoekmachines en sociale media om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren. De noden van elk bedrijf zijn specifiek en verschillend. Daarom houden we rekening met de eigen kracht, wensen en waarden van elke onderneming.

De online zoektocht naar jouw aanbod

Nog maar enkele jaren geleden werden we overspoeld met tv-campagnes, radiospots en advertenties in kranten en magazines. Maar dat traditionele marketingmodel, heeft het vandaag erg moeilijk. Om een merk sterk te maken, is het vandaag noodzakelijk om online sterk te staan.

Hoe kunnen we helpen?

Onze marketing diensten

Negen oplossingen voor betere prestaties online

Onze aanpak

iValue online marketing methodology - aantrekken converteren verkopen

Onbekende wordt bezoeker

Hebt u een eigen website? Dat is een goede start. Maar het is niet genoeg om nieuwe klanten voor u te winnen. Als u wil dat mensen uw bedrijf leren kennen, moet u door hen gevonden worden.

Volgens Google zoekt een consument gemiddeld 10,7 keer online voor hij iets koopt. En daarvoor is online marketing essentieel. U kunt adverteren in Google, maar u kunt de inhoud van uw website ook zo optimaliseren dat u hoog scoort in de zoekresultaten.

Bezoeker wordt lead

U wordt nu gevonden. Dat is alweer een stap verder. Maar het is helemaal  ideaal als uw bezoekers ook converteren. Dat wil zeggen dat ze informatie over zichzelf achterlaten op uw website, zodat u hen kan contacteren.

Dat kan via website-formulieren, die informatie over de potentiële klanten verzamelen. Daarna kunt u ze in een volgende fase voor u winnen.

Lead wordt klant

Maar liefst van al sluit u de deal. De bezoeker van wie u informatie verzameld hebt, moet uw product of dienst nog kopen. Met e-mail marketing kunt u de klant verder informeren om hem over de streep te trekken.

Daarnaast kunt u ook via sociale media u leads blijven triggeren. Als iemand u eenmaal ‘volgt’, kunt u hem waardevolle informatie toesturen, zodat uw bedrijf op zijn radar blijft wanneer hij een product wil kopen.

Tekst, beeld en video

Daarnaast brengt ook content marketing uw bedrijf onder de aandacht. Met content marketing informeert u mensen uit uw doelgroep over onderwerpen die hen aangaan, zodat ze u als een betrouwbare bron van informatie gaan zien.

De middelen die daarvoor gebruikt worden zijn onder meer tekst, beeld en video. Door analyse van de resultaten krijgt u inzicht in de geïnvesteerde middelen. Daardoor weet u perfect wat uw investering opbrengt.

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van online marketing nieuws en tips om je online activiteiten te verbeteren.

better results online