Online marketing

Online Marketing

Traditionele reclame heeft steeds minder effect. Klanten gaan zelf op zoek naar wat ze nodig hebben. Online marketing zorgt ervoor dat je op hun radar komt.

iValue is een online marketing bureau in Antwerpen met 14 marketing specialisten, elk in zijn of haar domein.

online marketing agency te Antwerpen

 

Veranderende online markt

Online marketing dankt haar bestaan aan een veranderende consument. De hedendaagse consument gaat op het internet op zoek naar producten en diensten. Via websites, sociale media en e-mail vergaren ze informatie over merken en producten die hen interesseren.

Consumenten staan op die manier nauwer in contact met producten en diensten. Maar als bedrijf weet je meteen ook beter wie je klanten zijn.

Hoe kan online marketing jouw bedrijf helpen?

Het doel van iValue is online communicatie te integreren in de offline strategie van jouw bedrijf. We maken gebruik van websites, zoekmachines en sociale media om bedrijfsdoelstellingen te ondersteunen en te realiseren.

De noden van elk bedrijf zijn specifiek en verschillend. Daarom houden we in de online marketing strategie rekening met de draagkracht, wensen en waarden van elke onderneming.

De online zoektocht naar jouw aanbod

Nog maar enkele jaren geleden werden we overspoeld met tv-campagnes, radiospots en advertenties in kranten en magazines. Maar dat traditionele marketingmodel, heeft het vandaag erg moeilijk. Om een merk sterk te maken, is het vandaag noodzakelijk om online sterk te staan.

Hoe kunnen we helpen?

Online marketing diensten

Negen oplossingen voor betere prestaties online

Onze aanpak

iValue online marketing methodology - aantrekken converteren verkopen

Onbekende wordt bezoeker

Heb je een eigen website? Dat is een goede start. Maar dat is niet genoeg om nieuwe klanten te winnen. Als je wil dat mensen jouw bedrijf leren kennen, moet je gevonden worden.

Volgens Google zoekt een consument gemiddeld 10,7 keer online voor hij iets koopt. En daarvoor is een online marketing campagne essentieel. Je kan adverteren in Google, maar je kunt de inhoud van je website ook zo optimaliseren dat je hoog scoort in de zoekresultaten.

Bezoeker wordt lead

Je wordt nu gevonden. Dat is alweer een stap verder. Maar het is helemaal  ideaal als je de bezoekers van je website ook converteren. Dat wil zeggen dat ze informatie over zichzelf achterlaten, zodat je hen kan contacteren.

Dat kan via website-formulieren, die informatie over de potentiële klanten verzamelen. Daarna kan je ze in een volgende fase voor je product of dienst winnen.

Lead wordt klant

Maar liefst van al sluit je de deal. De bezoeker van wie je informatie verzameld hebt, moet je product of dienst nog kopen. Met e-mail marketing kan je de klant verder informeren om hem over de streep te trekken.

Daarnaast kan je via sociale media leads blijven triggeren. Als iemand je online eenmaal ‘volgt’, kan je hem waardevolle informatie toesturen, zodat jouw bedrijf of merk op zijn radar blijft wanneer hij een product wil kopen.

Tekst, beeld en video

Daarnaast brengt ook content marketing je bedrijf onder de aandacht. Met content marketing informeer je mensen uit jouw doelgroep over onderwerpen die hen aangaan, zodat ze je als een betrouwbare bron van informatie gaan zien.

De middelen die daarvoor gebruikt worden zijn onder meer tekst, beeld en video. Door analyse van de resultaten krijg je inzicht in de geïnvesteerde middelen. Daardoor weet je perfect wat de investering opbrengt.

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van online marketing nieuws en tips om je online activiteiten te verbeteren.

better results online