Google AdWords: Zelf doen of uitbesteden?

Als marketing manager is het niet eenvoudig om het maximum uit Google AdWords te halen. Probeer je de nodige expertise intern op te bouwen of haal je een gespecialiseerde partner in huis? 

 

 

Ontvang je gratis e-book

En haal maximaal rendement uit je Google AdWords campagnes.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Over dit e-book

Volg je AdWords campagnes in-house op of geef je het beheer van een account beter over aan specialisten? Dit e-book beantwoordt deze vraag én geeft je enkele praktische tips die je helpen bij het evalueren van een agentschap.

 

In dit e-book ontdek je:

  • Waarom AdWords onontbeerlijk is in je marketingplan
  • Of je het beter zelf doet of uitbesteedt
  • Hoe je een agentschap het best kan beoordelen

 

 

Dit e-book is er voor marketing managers en in-house marketeers die online campagnes voeren.

Over de auteur

Marc Gulinski

Marc Gulinski, Advertentie-expert bij iValue

Marc is een advertentiespecialist bij iValue. Dagelijks duikt hij in Google’s en Facebooks advertentieplatformen op zoek naar een maximum aan performance.