Zo word je dé referentie in je sector

B2B marketing is complex en vraagt een geïntegreerde aanpak van alle kanalen in elk stadium van het beslissingsproces. Word jij de thought leader in jouw markt?

Vul je agenda met een lead generation campagne

B2B(2C)

Achter elke beslissingsnemer zit een mens en een internetgebruiker. Benader hem via de juiste kanalen om hem te triggeren tot een aankoop.

Neem onzekerheid weg

Hoe neem je onzekerheid weg bij complexe beslissingen? Met de juiste informatie. Geef je klant de juiste content. Zo help je hem in zijn beslissing.

Klik je weg naar de shortlist

Als B2B wil je die shortlist in het beslissingsproces halen. Zorg dat je alomtegenwoordig bent in jouw niche.

Een cross-channel proces

Een complex beslissingsproces loopt over veel kanalen en apparaten. Bereikt jouw boodschap alle kanalen?

Onze ervaring in jouw sector

Tilleman
Sneyders
Nucleus
Wolters Kluwer
Graydon
Ten Hove
Eazy
hp
Nedaca
SupraBazar
Altez

Wat maakt B2B anders?

Via marketing overtuig je mensen. Dat is bij B2B niet anders. Maar B2B-marketingcampagnes zijn wel complexer. Want je hebt te maken met verschillende beslissingsnemers én het beslissingsproces duurt best lang.

In een B2B-markt volgt je doelgroep een versnipperd pad. Verschillende kanalen en apparaten worden aangewend in het aankoopproces. Dat zorgt voor uitdagingen.

iValue helpt je die uitdagingen te overwinnen met een geïntegreerde aanpak: de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste personen.

Onze krachtpatsers voor B2B (online) marketing

Online adverteren

Breng de juiste boodschap bij de juiste persoon, op het juiste moment in het aankoopproces en via het gepaste kanaal.

Content marketing

Geef je bezoekers relevante en waardevolle informatie. Informatie die hen helpt een goede aankoopbeslissing te nemen.

Conversie-optimalisatie

Met een geoptimaliseerde website scoor je hoger in de rankings van zoekmachines en verzamel je meer clicks.

Onze lead generation gebeurt vandaag volledig met online activiteiten. De omzet van onze webshop stijgt nu al voor het vierde jaar op rij tussen 15 en 20%
Lagrange Gaetan
E-commerce manager
Abisco NV